Subject: FW: ES-PVN, 60-312 - õhusõiduki raadioloa taoluse avaldus
From: "Ulvi Valdaru" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 15:47:11 +0300

Tere

Palun registreerida volikiri

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |

www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Olga Ivasik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 2, 2024 3:27 PM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked]>
Cc: CAMO Panaviatic <[email-masked]>
Subject: ES-PVN, 60-312 - õhusõiduki raadioloa taoluse avaldus

Tere, Ulvi.

Soovime lennukile ES-PVN, 60-312 raadioloa väljastamist seoses lennuki 
saabumisega Eesti registrisse.

Manuses on järgmised dokumendid:

1. Omaniku taotlus raadioloa saamiseks

2. Omaniku volitus Panaviatic personalile.

3. Lennuki ES-PVN ajutise registreerimise sertifikaat.

Parimat/Best regards,

Olga Ivasik
Continuing Airworthiness Manager
PANAVIATIC AS

Mobile: +372 51 995 176 | Office: +372 605 8715
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
<http://www.panaviatic.eu/> www.panaviatic.eu

Address: Lennujaama tee 13, 11101, Tallinn, Estonia